Miniciągnik Seria L2
Silnik
- Czterocylindrowy silnik wysokoprężny o mocy 61 KM.
- Zgodność z normą emisji spalin Stage V: mniejsze oddziaływanie na środowisko, niższe zużycie paliwa.
- Bezpośredni wtrysk paliwa, system EGR oraz filtr cząstek stałych.
- Czyszczenie filtra cząstek stałych co 6000 godzin pracy – najdłuższy interwał serwisowy w tej klasie maszyn.
- Łatwość codziennej obsługi dzięki otwierającej się szeroko, jednoczęściowej masce silnika
Przekładnia
- Trzystopniowa przekładnia hydrostatyczna HST.
- Seryjny tempomat w modelach HST
- Precyzyjna praca przekładni.
- Łatwość manewrowania za sprawą wspomagania kierownicy.
Komfort
- Ciągniki wyposażone w oryginalną kabinę
- Oryginalna kabina posiada automatyczną klimatyzację, obszerny daszek przeciwsłoneczny oraz dwa złącza USB
- Efektywne oświetlenie obszaru roboczego z przodu i z tyłu oryginalnej kabiny dzięki wydajnym lampom roboczym.
Hydraulika
- Najwyższy udźwig w tej klasie maszyn (1750 kg na tylnym TUZ)
- Pompa hydrauliczna o wysokim przepływie (37 l/min) oraz dwie sekcje w standardzie.
- Mechaniczne sterowanie tylnym podnośnikiem w modelach kabinowych.
- Łatwiejsze agregowanie i odczepianie implementów.
Ładowacz czołowy
- Opcjonalne przednie ładowacze dedykowane do serii L2
- Doskonałe dopasowanie narzędzia do charakterystyki ciągników L2
- Ładowacz LA 1055 do modeli L2-522 oraz L2-622.
Model | Silnik | Przekładnia | Wariant |
L2-522 DW | V2403 51KM | Mechaniczna zsynchronizowana 16F/16R | Tylna rama ROPS |
L2-522 DCN | V2403 51KM | Mechaniczna zsynchronizowana 16F/16R | Kabina |
L2-622 | V2403 45,1KM | HST 3 zakresy z Hi-lo (3×2) | Kabina |
-
Masz pytania o model?
A może chcesz
dowiedzieć się więcej
o finansowaniu?Wypełnij formularz kontaktowy,
skontaktujemy się z Tobą.