przyczepa T902Innowacyjny system wyładunku! Pierwsza polska przyczepa, która pozwala na rozładunek towarów poprzez ich przesuwanie ścianą przednią skrzyni ładunkowej. Konstrukcja sprawdzi się i w niskich budynkach, na dużych pochyłościach terenu lub przy silnym wietrze, gdzie nie sprawdzają się standardowe wywrotki. Przyczepa Pronar T902 w przeciwieństwie do swojej siostry Pronar T900 jest przyczepą „krótką”, zbudowaną na osi tandemowej. Jej przednia oś jest sztywna, tylna kierowana co gwarantuje mniejszą zużywalność opon i łatwiejsze manewrowanie pojazdem. Stabilność i wytrzymałość zapewniają zastosowane do budowy podwozia zespawane profile zamknięte. Przyczepę T902 można w bardzo prosty sposób całkowicie opróżnić – w ostatniej fazie wyładunku ściana przesuwna zostaje uniesiona w górę za pomocą pary siłowników hydraulicznych. Solidna. Poprzez zastosowanie do budowy ścian skrzyni blachy o grubości 4mm. Przewiezie o 70% więcej ładunku. Możliwość sprasowania przewożonego ładunku trawy i kiszonki pozwala na transport nawet o 70% większej ilości ładunku. Praktyczna. W efekcie zastosowania systemu rozładunku towarów poprzez ich przesuwanie ścianą przednią skrzyni ładunkowej, przyczepa sprawdza się znakomicie tam, gdzie zwykłe wywrotki się nie sprawdzają. Uniwersalna. Skorupowy kształt skrzyni połączony z solidnym wykonaniem pozwala na transport ładunków ciężkich (ziemia, żwir) jak i sypkich (zboże i rzepak). Ekonomiczna. Układ siłowników cechuje się niskim zapotrzebowaniem na olej z układu hydraulicznego ciągnika, wystarczy 30 l oleju do perfekcyjnej pracy. Wyposażenie standardowe: - skorupowa skrzynia ładunkowa,- ściana przesuwna wyposażona w elastomerowe uszczelniacze zapewniające szczelność, - rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili wykonanych ze stali S355, - uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, - rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm, - podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią, - zawieszenie tridem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie, hamulce bębnowe o wymiarach 400×140, - osie na 60 km/h, - instalacja hydrauliczna skrętu z ręczną pompką do napełniania układu, z czterema manometrami, - system połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu ciągnika), - instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, - hamulec postojowy pneumatyczny, - tylne zabezpieczenie, z homologacją typu WE, składane, - błotniki plastikowe osłaniające przednie i tylne koła, - dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach, - instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi, - tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem, - instalacja hydrauliczna przesuwu ściany przedniej z funkcją automatycznego wywrotu o kąt 55° w ostatniej fazie rozładunku, - przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia, - składana drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej, - okna na ścianie przesuwnej, - hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem, - szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej, - materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV, - kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR, - kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR. Parametry techniczne i wyposażenie
Kontakt:
tel.: (24) 355 32 22, (24) 355 32 38
tel. kom.: Gracjan 503 173 290 fax.: (24) 355 32 22 e-mail: gracjan.spryszynski@agroma-poznan.pl |