Koordynator Sprzedaży Części Zamiennych / Team Leader

Powrót do ofert

Poszukujemy kandydata na stanowisko:  Koordynator Sprzedaży Części Zamiennych / Team Leader

Miejsce pracy: Kutno

Rodzaj Zatrudnienia: umowa i pracę

 Zakres obowiązków na tym stanowisku to:

  • Koordynacja pracy zespołu sprzedaży części zamiennych
  • Nadzór nad realizacją celów sprzedażowych i obsługą klienta
  • Analiza zapytań ofertowych, przygotowywanie wycen i ofert handlowych
  • Współpraca z dostawcami oraz działem logistyki
  • Wdrażanie i motywowanie zespołu do osiągania wyników
  • Monitorowanie stanów magazynowych i raportowanie wyników sprzedaży

Nasze wymagania :

  • Doświadczenie w sprzedaży części zamiennych (branża automotive, rolnicza, przemysłowa lub pokrewna)
  • Umiejętność zarządzania zespołem i pracy w dynamicznym środowisku
  • Komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

Oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o długoletniej i stabilnej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
  • Szkolenia produktowe i menedżerskie
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
  • Przyjazną atmosferę i realny wpływ na rozwój działu

Jak aplikować:

Wyślij swoje CV  poprzez formularz zamieszczony na stronie lub na adres sekretariat@agroma-poznan.pl  dopiskiem „Koordynator Sprzedaży Części Zamiennych” oraz zamieszczoną klauzuląWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób