przyczepa T025KMPrzyczepa PRONAR T025KM to uniwersalny produkt, przeznaczony głównie do przewozu bel lub kostek słomy lub siana oraz ładunków na paletach lub w skrzynio-paletach. Dzięki możliwości szybkiego zamontowania specjalnych sztywnych kłonic możliwy jest transport pociętego lub dłużycowego drewna oraz innych materiałów dłużycowych, które potrzebują dodatkowego tylnego i przedniego lub bocznego zabezpieczenia. Duża powierzchnia ładunkowa przyczepy i jej optymalna ładowność dają możliwość transportu szerokiego wachlarza różnych materiałów i wykorzystania przyczepy nie tylko w rolnictwie. Uniwersalna. Umożliwia transport w rolnictwie bel, kostek, europalet, skrzyniopalet, w gospodarce leśnej pociętego drewna, dłużyc drewna oraz różnych materiałów dłużycowych, oraz szerokiego wachlarza róznych materiałów paletyzowanych lub opakowanych wykorzystywanych w budownictwie, przemyśle, gospodarce komunalnej, handlu itp. Funkcjonalna. Przyczepa posiada wzmocnioną platformę załadowczą z wyprofilowanymi zaokrąglonymi rantami bocznymi dzięki którym ładunek jest zabezpieczony przed zsunięciem a jednocześnie folia owiniętych bel i innych ładunków jest zabezpieczona przed przetarciem. Wymiary platformy i rantów bocznych umożliwiają załadunek europalet i skrzynio palet. Regulowana za pomocą wysuwanej tylnej ramy powierzchnia ładunkowa, umożliwia dopasowanie długości ładunkowej do transportowanych materiałów, dzięki czemu możliwy jest transport materiałów o wymiarach ponad 7 metrów. Zastosowanie czteropunktowego (opcjonalnie) systemu mocowania drabinek zapewnia jeszcze bardziej stabilne zamocowanie ich do platformy oraz umożliwia rezygnację z linek podtrzymujących, które z reguły utrudniają załadunek. Zastosowanie opcjonalnie dyszla typu Y ułatwia manewrowanie przyczepą podczas pracy. Opcjonalne kłonice są w łatwy sposób montowane za pomocą jednej śruby, a po ich demontażu otwory można zakryć zaślepką. Wytrzymała. Platforma załadowcza wykonana jest z blachy o grubości 4 mm, ze stali o wysokich własnościach wytrzymałościowych z tylko jedną spoiną centralną, dzięki czemu cała konstrukcja przyczepy jest sztywna i odporna na przeciążenia. W konstrukcji platformy nie ma spawów na rantach bocznych, dzięki czemu wyeliminowano zbędne ogniska korozji. Wykorzystano wzmocnione osie dzięki czemu przyczepy są przystosowane do jazdy z prędkością 40 km/h. Zastosowane materiały malarskie- chemoutwardzalne dwuskładnikowe dają wysoką odporność i trwałość antykorozyjną oraz odporność na promieniowanie UV. Bogate wyposażenie dodatkowe. Przyczepę opcjonalnie można wyposażyć w szereg funkcjonalnych rozwiązań, dzięki którym użytkownik może dostosować pojazd do swoich indywidualnych potrzeb. Na wygodę użytkowania wpływa między innymi możliwość zamontowania skrzynki narzędziowej, w której można przechowywać min. pasy spinające załadunek. Przyczepa, dzięki możliwości zastosowania wielu rozwiązań instalacji hamulcowych przyczepa może współpracować z różnymi ciągnikami. Możliwość montażu zaczepu tylnego dodatkowo zwiększa jej funkcjonalność, a zastosowanie wciągarki z kołem zapasowym pod ramą przyczepy umożliwia łatwe wykorzystanie koła w przypadku awarii i kontynuowanie jazdy. Bezpieczna. Przyczepa ma wyprofilowane, zaokrąglone ranty boczne platformy oraz drabinki oporowe również o zaokrąglonych krawędziach, które zabezpieczają załadunek przed zsunięciem się z przyczepy jednocześnie nie powodują uszkodzeń folii owijającej bele. W celu zabezpieczenia ładunku drabinki oporowe w standardzie są mocowane na dwie śruby oraz zabezpieczone linkami spinającymi. Na wyprofilowanych bokach platformy oraz na drabinkach oporowych umieszczono otwory, które są wykorzystywane do zaczepienia pasów zabezpieczających ładunek. Wyposażenie przyczepy w kłonice (4 z przodu i z tyłu przyczepy lub jednocześnie z 7 bocznymi na każdą ze stron) zamiast drabinek oporowych pozwala na solidne zabezpieczenie kłód drewna na czas transportu. Dodatkowo, w każdej kłonicy zamontowano specjalne ucha do zaczepienia pasów spinających. Przyczepę opcjonalnie można wyposażyć w dwa urządzenia z zapadką, z przodu, do zwijania pasów lub lin zabezpieczających bele. Wyposażenie standardowe: - platforma ładunkowa z wyprofilowanymi rantami bocznymi,- wzmocniona płyta platformy ładunkowej wyposażona z przodu, z tyłu i na bokach w gniazda do montażu kłonic, - rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętych, - rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego, - platforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymi, - dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm, - układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową, - drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, do transportu bel, przednia i tylna, - regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową, - śruby dociskowe ustalające ramę przedłużającą, - otwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformy, - otwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowych, - instalacja hamulcowa pneumatyczna, - postojowy hamulec ręczny z korbą, - instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi, - tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną, - tylne gniazdo elektryczne, - materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV, - kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR, - dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach. Parametry techniczne i wyposażenie
* z wysuniętą ramą tylną przedłużającą platformę ** szerokość skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET *** ze schowaną ramą tylną Kontakt:
tel.: (24) 355 32 22, (24) 355 32 38
tel. kom.: Gracjan 503 173 290 fax.: (24) 355 32 22 e-mail: gracjan.spryszynski@agroma-poznan.pl |